Müşteri Memnuniyeti Politikamız

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ

Müşteri memnuniyeti politikamızın temelini "Müşteri Odaklılık" oluşturur. Müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı amaçlarız.

Müşteri memnuniyetini kalıcı kılmak için, müşteri isteklerinin karşılanıp karşılanmadığı ve müşterinin değişen talepleri ölçülüp, değerlendirilerek tüm çalışanlara duyurulur. Ürün geliştirme çalışmaları yapılır, sunulan ürün ile ilgili en ufak memnuniyetsizlik ciddiye alınarak iyileştirme faaliyetleri gerçekleştirilir.

Müşteri memnuniyetini ön planda tutarken, üretim süreçlerimizde çevresel etkileri en aza indirmeyi taahhüt ediyoruz. Çevreye duyarlı bir firma olarak, sürdürülebilirlik ilkelerine bağlı kalıyor ve müşterilerimize bu konudaki hassasiyetimizi şeffaf bir şekilde iletiyoruz.

Müşterilerimizin her türlü geri bildirimi gelişmemizi sağlayacak bir fırsat olarak algılanır. 45 yılı aşkın deneyimimiz ve müşteri odaklı hizmetimizle, sahip olduğumuz tüm kaynakları bu geri bildirimleri "müşteri memnuniyeti" ne dönüştürmek üzere kullanırız.

Olumlu geri bildirimler doğru yolda ilerlediğimizin göstergesi iken, iyileştirme önerileri "daima bir adım önde olma" hedefimize yönelik önemli girdilerdir.

Bu nedenle Bilecik Demir Çelik müşterileri geri bildirim vermeleri için teşvik edilirler.

Uğur CENGİZ
01.08.2024