Müşteri Memnuniyeti Politikamız

Müşteri memnuniyeti politikamızın temelini "Müşteri Odaklılık" oluşturur.

Müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı amaçlarız.

Müşteri memnuniyetini kalıcı kılmak için, müşteri isteklerinin karşılanıp karşılanmadığı ve müşterinin değişen talepleri ölçülüp değerlendirilerek tüm çalışanlara duyurulur, ürün geliştirme çalışmaları yapılır.

Müşterilerimizin her türlü geri bildirimi gelişmemizi sağlayacak bir fırsat olarak algılanır.

Olumlu geri bildirimler doğru yolda ilerlediğimizin göstergesi iken, iyileştirme önerileri "daima bir adım önde olma" hedefimize yönelik önemli girdilerdir.

Müşteri şikayetleri için sikayet@bilecikdemircelik.com.tr adresimize mail atabilirsiniz.